RSS

Free Clipart

Welcome to my Blog. Enjoy reading :)

luni, 13 decembrie 2010

2.Activitati pe tema " Bradul"

Bradul este un simbol al Craciunului , aşa cum îl cunoaştem noi.. Cand spui brad, te gandesti deja la cadouri , zvon de colinde, miros de rasina si scortisoara ...Insă bradul  a avut  si alte semnificatii de-a lungul timpului şi în tradiţia oamenilor. 

Propun ETNOGRAFILOR să descopere  semnificaţiile bradului de-a lungul timpului , şi sa realizeze o prezentare a celor descoperite. Suntem curioşi cu toţii ,să aflăm mai multe despre brad.Găsiţi informaţii aici şi aici .

ARTIŞTII ne vor încânta privirile cu minunate podoabe pentru pom si ne vor prezenta tehnicile de lucru dar şi paşii realizării acestora printr-o carticica realizată în word.

CERCETĂTORII ne vor informa  despre caracteristicile bradului, modul de alcatuire , familia din care face parte, precum şi alte aspecte.De asemenea ,ne vor provoca spre a rezolva probleme compuse de ei, pe tema "Bradul" .

REPORTERII vor citi şi povesti oral lectia  "Vreau să trăiesc printre stele"de V Eftimiu , vor completa jurnalul dublu şi ne vor fermeca cu versuri compuse , in care sa utilizeze  expresii precum "puzderie de stele"
                   Mult Succes !


 P.S. Aştept opiniile voastre şi eventualele nelămuriri!


4 comentarii:

Andrei spunea...

Putem compune probleme si despre podoabe pentru brad si globuri??

Ana Maria spunea...

Imi place tare mult aceasta tema. Sa vina Craciunul sa primim cadouri. Abia astept sa vina Mos Craciun.Noi am impodobit deja bradul acasa.Si cand ma uit la el , cat e de frumos, imi vine sa scriu poezii. Voi arata colegilor ceea ce am compus.

Mihai spunea...

Trebuie sa scriem si cum am facut podoabele? Adica sa descriem exact asa cum am facut?

Georgiana spunea...

Imi place tare mult sa fac podoabe. este activitatea mea preferata. Abia astept Craciunul şi pe Moş Craciun.

Trimiteți un comentariu